Over Ons

DIGITALWAVE is een dynamische organisatie die sinds 2004 IT diensten verleent. Ons team bestaat uit creatieve en bekwame professionals die continu op de hoogte blijven van de laatste technologische ontwikkelingen. Wij verzorgen full-service automatisering voor onder andere het midden- en grootbedrijf.

Supporturen
Uiteraard kunt u een aantal supporturen per maand afspreken. Deze uren kunnen u en uw medewerkers onder meer gebruiken voor ondersteuning op locatie, ondersteuning op afstand of telefonische bijstand door de helpdesk van DIGITALWAVE.

Helpdesk
Onze helpdesk is bereikbaar van 08.00 uur tot 17.00 uur. Gedurende die tijd kunt u telefonische ondersteuning krijgen en kunt u problemen melden. De helpdesk is zowel voor eerste- als tweedelijnsondersteuning ingericht. Indien mogelijk verhelpen we problemen direct. Anders bellen wij u zo spoedig mogelijk terug. Na de genoemde tijden kunt u met spoedeisende vragen ons speciale storingsnummer bellen. Afhankelijk van de met u gemaakte afspraken over support lossen wij samen met u de eventuele problemen op.

24-uurs support
Als u dat wilt, bieden wij 24-uurs support aan. Onze systeem-beheerder is na een melding snel ter plaatse om problemen te verhelpen, of dat nu overdag, in de avond of ’s nachts is.